Sartaroshxonam (Barbershop) bo’lsa qanday rivojlantirar edim?
Bir kun Izzatakani yonlariga borganimda xayolimga bir fikr keldi
Agarda man shu joyda sherik yoki marketolog boʻlsam qanday rivojlantirari edim
Darrov bron’ uchun forma yasadim
Ogʻriqli joylarini aytdim, va defitsit berdim
Natijada 4 ta bron’ tushdi
250K soʻmdan, bir odam oʻrtacha oyiga 2 marta soch oldiradi
Vaholangki storisimni 500 tagina odam koʻrgandi
Endi faraz qiling, ba’zi odamlarni storisini 100K lab odam koʻradi
Bu yerda kalit narsa, bitta sotuvni emas, LTV’(bir mijozning umri davomida sizga toʻlaydigan puli) hisoblash
Masalan 4 ta mijoz 1 yil davomida oʻrtacha 250x4x2x12= 24 000 000 soʻm olib keladi
Muhimi reklamadan pulni ayamaslik kerak) LTV:CAC > 3:1 boʻlsa boʻlgani
Xulosa: Influencer’lar bilan ishlagan boʻlar edim, chunki bu sohada ishonch birinchi oʻrinda
#tactics
@cashvertising_abdulhamid
Bir kun Izzatakani yonlariga borganimda xayolimga bir fikr keldi
Agarda man shu joyda sherik yoki marketolog boʻlsam qanday rivojlantirari edim
Darrov bron’ uchun forma yasadim
Ogʻriqli joylarini aytdim, va defitsit berdim
Natijada 4 ta bron’ tushdi
250K soʻmdan, bir odam oʻrtacha oyiga 2 marta soch oldiradi
Vaholangki storisimni 500 tagina odam koʻrgandi
Endi faraz qiling, ba’zi odamlarni storisini 100K lab odam koʻradi
Bu yerda kalit narsa, bitta sotuvni emas, LTV’(bir mijozning umri davomida sizga toʻlaydigan puli) hisoblash
Masalan 4 ta mijoz 1 yil davomida oʻrtacha 250x4x2x12= 24 000 000 soʻm olib keladi
Muhimi reklamadan pulni ayamaslik kerak) LTV:CAC > 3:1 boʻlsa boʻlgani
Xulosa: Influencer’lar bilan ishlagan boʻlar edim, chunki bu sohada ishonch birinchi oʻrinda
#tactics
@cashvertising_abdulhamid