Cashvertising (Performance Marketing!) || Abdulhamid Yakubov


Гео и язык канала: не указан, не указан
Категория: не указана


Foydali ma’lumotlar yuboraman
Asosiy: @abdulhamidyakubov
✍️Author: @abdulhamid_yakubo

Связанные каналы

Гео и язык канала
не указан, не указан
Категория
не указана
Статистика
Фильтр публикаций


Jamoamizga kuchli sotuv menejerlari kerak

Bu yerda batafsil tanishing: Vakansiya

857 0 11 7 13



50 ta yuqori konversiya qiluvchi sarlavha formulalari.pdf
71.1Кб
🎁

✍️ 50 ta yuqori konversiya qiluvchi sarlavha formulalari

1.8k 0 278 41 70

👀
Опрос
  •   10 ta mikro influencer
  •   1 ta makro influencer?
478 голосов


4 ta mashhur kir marketing instrumentlari

⚠️ Bularni ishlatishni qat'iyan tavsiya qilmayman, xabarnoma ko'rinishida yozyapman

👁 2 daqiqa va 10 soniya


1. Chiroyli qizlarni sotuv nuqtalariga qo'yish.

Misol: CoffeeShop'lar, Restoranlar va do'konlarda ishlatish

Foydasi: Ba'zi mijozlarning qayta kelishi, ko'proq narsa olishiga olib keladi

Zarari: Mijozlaringiz manipulatsiya qilayotganingizni bilishi bilan sizdan qattiq ranjib yuz o'giradi, qaytib kelmaydi boshqalarni ham qaytaradi

2. Avval qanaqidr qiymati pastroq sovg'a berib, qiymati balandroq narsa talab (ta'ma) qilish

Misol: Biror bloger yoki inluencer'ga qandaydir sovg'a berib, undan storis qo'yishini so'rash

Foydasi: Bazi holatlarda sizga bir martalik foyda olib keladi

Zarari: Ular siz bilan qayta kommunikatsiya qilgisi kelmaydi, hurmatingizga zarar yetadi, chunki reklama narxini to'lashdan qochgandek ko'rinasiz

3. Soxta social proof

Misol: Do‘stlaringizning avtomobillarini restoranning avtoturargohiga qo‘yishini so'rab, qimmat mashinalar sizga kelgandek ko'rsatish

Foydasi: Bazi holatlarda sizga bir martalik mijozlar olib keladi

Zarari: Mijozlar kirib bo'm bo'sh ekanligini ko'rgach shunchaki aldanganini his qilishadi

4. Avtoritetdan foydalanish

Misol: Biror shifokorga aynan sizning dorilarini tavsiya qilishiga kelishish, biror ustaga zapchast'ni aynan sizdan olishiga kelishish

Foydasi: Bazi holatlarda sizga bir martalik mijozlar olib keladi

Zarari: Avtoritet odam % ilinjida mijozga kerak bo'lmagan narsani tavsiya qilishni boshlaydi, bu esa unga albatta foydasiz, bazide esa zararli bo'lishi mumkin

⚠️ Yuqoridagi instrumentlardan foydalanmang, sababi ular bir martalik sotuvga qaratilgan

Haqiqiy boylik, Marketing samarasi esa qayta sotuv & tavsiyada


Doimgidek:
Tushunarli - 🏆
Unchamas - 👍

✍️ @cashvertising_abdulhamid

2.8k 0 19 8 169

Sog'inmadinglarmiye 👀


Qancha umrim ketdi buni yozguncha 😂

Oʻqinglar, juda foydali post

Hech qachon ochilmaydigan saved messagesga tashamasdan 😂


Marketing agentlikni $15 000 MRR (oylik aylanma)ga olib chiqish uchun

29 qadamli amaliy qoʻllanma

Oʻqish vaqti: 2.3 daqiq


1. Agentlik biznesi juda qiyin model, ishchidan tadbirkorga aylanmoqchi boʻlganingiz bilan tabriklayman

2. Yoʻnalish, tanlash kerak, masalan, performance, shaxsiy brend, smm, etc.

3. Shaxsiy brend misolida tushuntiraman, bitta katta keysning harakatini qilish kerak

Boʻlishi mumkin, bir oyda 100K obunachi yoki 50K (buni jamoasiz qilish mumkin)

⚠️Bir dona

4. Endi mijozlar oqimini jalb qilishga oʻtamiz

5
. Bu yerda ham yana yoʻnalish tanlash kerak, meditsina, tadbirkorlar, ekspertlar yoki oʻqituvchilar (farqi yoʻq)

6. $15 000 = $1500 x 10 ta mijoz

7. Boyagi keysni qanday qilganimizni tushuntiramiz, bu toʻgʻrisida youtube’ga video joylaymiz

Buni nomini VSL (video sales letter) deydi

8. Videoni content’i ⬇️

-intro
-kimsiz?
-keysga sabab boʻlgan 5 ta eng muhim qadam
-hamma odam blog qila olishini tushuntirish
-blogidan yuqoridagi mijoz qanaqa foyda (pul, social status) ko’rganligi
-bepul strategiya taklif qilish
-strategiya boʻyicha limit qoʻyish, vaqt bilan


9. 2 xil kreativ olamiz, target uchun, bu yerdan odamlarni videoga (VSL)ga tortamiz

10. Reklamalar content’i ⬇️

a) x kunda y rezultat qildim, qanday bu boyicha z ta instrumentdan foydalandim



quyidagi havola orqali darslikni koʻring

b) x sohada y kunda blog orqali z daromad qilish mumkinmi?

….

c) keys egasidan otziv


11. Endi videomizga targetdan odam olib oʻtamiz, u lid boʻlib tushadi. 10 ta mijoz uchun tahminan 30 ta bepul strategiya tuzish karak

Bu degani tahminan 60 ta sifatli lid (puli bor, yaqinda shaxsiy brend boshlamoqchi)

12. 30 ta strategiyani qanchalik samarali tuzishingizga qarab shunchalik katta konvetsiya qilish mumkin

13. Strategiya tuzish uchun shablon:

-mijozning blogda pozitsiyasini aniqlash
-konkurent analiz
-4 ta eng koʻp koʻrilgan videolarni qayta ishlash
-sohadagi eng qimmat va eng arzon narsalar haqida video olish
-10K obunachi bilan ortacha qancha daromad topa olishini tushuntirish


14. Vstrecha urish, strategiyani bepul bergansiz esdan chiqmasin

Oxirida xohlasangiz, qiziq bolsa ozimiz ham qilib bera olamiz deb

Chiroyli sotuvga otish kerak

15. Mabodo, taklifni qabul qilmasa ham yaxshi xayrlashing

Chunki sizni boshqalarga tavsiya qilib yuradi

16. Taklifni qabul qildi, endi zadachalar boyicha taklif tayyorlayman deysiz

17. Taklifni chiroyli pdf faylda tayyorlab uchrashuv belgilaysiz

18. Taklifda doim 3 xil tarif bolsin

-faqat videoproduction
-video+content
-video+content+bloger integratsiyalari

19. Narxlar belgilang, taxminan:

-1500
-2000
-4000

20. 5 ta mijoz yopdingiz, endi shoshilmang

21. Jamoani shakllantiring, hamda aynan shu 5 ta mijozni natijaga chiqaring

22. Sizga kerak boladi:

-PM
-content manager
-videooperator
-montajer

23. Ishlarni bitta platformada yoʻlga qoying, trello yoki notion

24. Ish boyicha reglament qoʻying, 90% topshiriqlar vaqtida bajarilsa sekin yangi mijozlar olish mumkin

25. Asosiy pul yangi mijozlarda emas, eskilariga zoʻr natija qilib uzoq muddat ishlashda

26. Content menejer va montajerga yaxshi KPI belgilang

27. Masalan nechtadir “prosmotr” uchun qanchadir pul mukofoti - montajerga ( 1 million uchun - 100$ tahminan)

28. 10K obunachi uchun 100$ content menejerga

29. Qaytaring

Yuqorida tajribadan kelib chiqqan juda kichik qoʻllanma yozdim

Rahmat

Tushunarli - ⚡️
Unchamas - 👍

@cashvertising_abdulhamid

5k 1 376 34 337

Reaksiyalar sonidan, bunisi uzunlik qildimi deyman birov oʻqimabdi 😄

Uzun ✍️
Uzun boʻsayam foydali 🔥


Call Centre yoki sotuv boʻlimini 1 oyda tayyorlashda qadamlar

Birinchi qadamlar
1. Targetdan odamlar qidirish (+-30$ yetadi)
2. Shaxsiy brendi bor tanishlardan iltimos
3. Auditoriya studentlar bo'lishiga ko'nish (bu foydali ham)
4. 2 xil smen bo'lishini ta'minlash

Filtrlar
1. Ambitsiyasi bor yo'qligiga keskin e'tibor berish
2. Salohiyati bor yo'qligini tekshirish
3. IELTS yoki Sportdagi natijasi bo'lsa yaxshi (intizomi borligini anglatadi)
4. Avval qayerda qancha muddat ishlagani muhim (2 oydan har xil joyda ishlagan bo'lsa kerakmas)
5. Servisda ishlaganlar ancha tushunadi
6. Qarindoshlarni ko'rib chiqish mumkin emas!
7. Sizga 3 ta odam kerak bo'lsa hech qachon 3 ta odam olmang, 10 ta oling 7 tasi baribir ketadi, shunga rozi bo'ling

Suhbat
1. Targetdan keyin sizda +-50 ta odam bor
2. Suhbatga chaqirish
3. CV so'ramang! (O'zi sotuvchi qanaqa CV bo'lishi mumkin?)
4. Suhbatni sotuv bo'limiga javobgar yaxshi sotuvchi qilsin
5. Nomzodning og'riq, kutilmalarini yaxshilab o'rgansin, to'g'ri kelsa davom etsin
6. Bu qadam muhim! Storytelling qilsin rahbar yoki brend haqida
7. Sotuvchining imkoniyatlarini tushuntirib bersin, uning bonus'lari kamida $600 bo'lsin (idealda $1000), lidlar yetarliligini ta'minlang
8. Bir vaqtda 3, 4 ta nomzod bilan suhbat qiling (konkurensiya borligini his qilishsin)
9. Oyliklar fix+flex doim, birinchi oy faqat fix $200 yetadi
10. Odam yoqsa ikkinchi suhbatga kelishini ayting, unda odamning shaxsiyati tekshirilsin, masalan o'g'rimasligi yoki fikrlari
11. Boom 20 ta suhbatdan kamida 10 ta odam bor sizda, 2 kunda qilsangiz bo'ladi bu suhbatlarni, 4 tadan 5 marotaba

O'lchov
1. Tovarni o'rgating
2. CRM bilan ishlashni o'rgating ishlar boshlanganda har bir sotuvchi kamida 3% konversiya qiladi
3. Ochlashtiring, ular 200$ ga rozi siz ularga bu buni kamligini ko'rsaring
4. Hammadan ko'p o'zingiz sotuv qilib rekordni buzish uchun qo'yib bering
5. O'lchang, kimda muammosi bor, kim kam qilyapti, kim qayerda qiynalyapti
6. Ular qanaqa qilishni so'ray boshlashganda fundamental prinsiplarni o'rgating, (og'riq, kutilma, defitsit)
7. Eyforiyada kaif qilib ishlashadi) yaxshi qilinsa minimum 1-oydanoq 5% ga chiqishi kerak
8. Yangi sotuvchi kuniga 40 ta atrofida buyurtma obrabotka qila oladi
9. 1-oy o'tdi, har biz sotuvchining ROI'ni o'lchab sizga zarar sotuvchilarga testdan o'tmaganini chiroyli tushuntirib xayrlashing
10. Sizda 5 ta sotuvchi qoldi, syurpriz bo'lmasin

Keyingi qadam
1. Har hafta oxirida har bir sotuvchi bilan natijalarini ko'rib, motivatsiyasi bilan ishlang, kutilmasini qo'ying
2. Takrorlang

Yuqoridagi o'ta subyektiv xulosa, tajribalarim, balkim noto'g'ri bo'lishi ham mumkin, post 28-fevral kuni Toshkent sharoiti uchun yozilgan, o'qiyotgan paytingiz vaziyat boshqa bo'lishi mumkin

Lekin ishonamanki fundamental prinsiplar o'sha qoladi


#instruments #sales #department #instruction

Keyingi post marketing agentligini oylik $15K aylanmaga olib chiqishga qadamma-qadam qoʻllanma boʻlishini reja qildim


@cashvertising_abdulhamid

3.2k 0 76 17 164

Keyingi post uchun 2 ta idea bor qaysi birini yozay?
Опрос
  •   Call Centre 0 dan qurish
  •   Reklama narxini arzonlashtiruvchi 20 xil text shablon
380 голосов


Tovar sotadigan biznesni qanday rivojlantirar edim 10 qadamda tushuntiraman

Masalan iPhone

Demak boshladik

1. Har bir turdagi tovar borligini ta’minlar edim ( 11, 12, 13 etc.)

2. Sotuv matritsasiga ahamiyat berar edim (iPhone olgan odamga Mac sotish mumkin)

3. Lokomotiv (odam chaqiruvchi tovarlarni aniqlab olar edim va arzonlashtirardim hammadan {zararga bolsa ham} masalan chexol)

- Endi online voronkaga oʻtamiz -

4. Kontent va pullik traffik tortamiz, telegram kanalga, u yerda hamma tovarlarni har kuni 4-5 xillarini yuklaymiz

5. Organic content idealar: crash test, life-hack, yangiliklar

6. Haftada bir kun, har bir tovardan arzon kelganini yuklaymiz kanalga, (masalan dushanba 13 seshanba 14) buyam oʻziga xos zapusk

6.5 Blogerlarga reklama yozdirib target yoqamiz, tg-kanalimizga

7. Mijozlar oqimini call-centre obrabotka qiladi, bitta mijoz oʻrtacha 1 haftada tashrif buyuradi (qayta boglanish juda muhim)

8. Asosiysi mijozlarga qayta sotuvlar bilan ishlash

9. Blogerlar bilan integratsiyalar hamda brend qurishni boshlash

10. Tabriklayman, sizda ishlaydigan voronka va mijozlar bazasi bor

Ayni yuqoridagi instrumentlar bilan yaxshi ishlar qilganmiz kuniga tahminan 1000 ta zayavka olar edik

Sotuv hajmi NDA 🫡

Yuqoridagi instrumentlarni istalgan tovar biznes bilan ishlatsa boʻladi

Qiyin -> ✍️
Tuhunarli -> 🔥

#ecommerce #instruments #tactics

@cashvertising_abdulhamid

2.3k 0 75 13 148

Butun dunyoda Digital Marketing (Consulting) va Marketing Training’larda

Eng koʻp savdo qilgan (qilayotgan) ikki performer suhbati

Thai Lopez ( $50mil) soʻrayapti Sabri Suby ( $70 mil) dan

0. Organic or Paid Ads?
- Paid Ads

1. Facebook ads yoki Youtube ads?
- FB

2. Low ticket yoki High ticket?
- High

3. Product uchun optimal narx (consulting) - $50K

3. VSL yoki Reklamani oʻzida offer tashlash?
- Reklamani oʻzida

4. Oʻrtacha reklama uzunligi?
- 17-30 daqiqa, eng kami 5 daqiqa 🤯

5. Tripwire bilan yoki uni ishlatmasdan voronka tuzish?
- ishlatmasdan (hybrid)

Post qiyinlik qilgan boʻlsa kommentda yozing, yoki “✍️” ushbu reaksiyani bosing

#instruments #analiz #podcast

@cashvertising_abdulhamid

1.9k 0 12 35 138

Keyingi post qaysi nisha haqida boʻlishini taklif qiling

Izohda


Xususiy maktabning marketingini qanday rivojlantirish mumkin? (8 qadamda tushintiraman)

Bundan 2 yil avval bir xususiy maktab bilan ishlaganmizda, $5000 o'rtacha chek bilan 297 ta o'quvchi olib kelgan edik

$13 000 reklama budjet


Eng asosiy taktik instrumentlar bilan bo'lishaman

1. Zapusk formatida qilish kerak, yani bir kunga odamlarni to'plab, shu yerda sotuv qilish kerak, masalan ochiq eshiklar kuni

2. Ochiq eshiklar kuniga 400 ta odam yozilsa, 200 tasi keladi (odamni reklamadan olish mumkin - 2500 ta lid)

2.1. Reklama [target] qilayotganda maktabning unikal taraflari haqida aytilib, maktab haqidagi batafsil videoga yo'naltirish kerak, keyin u yerdan saytga (landing) -> u yerdan esa ochiq eshiklar kuniga ro'yxatga olish zarur

2.2. Reklama rolikini bir nechta influencer (ishonchli odam) olsin

3. Ochiq eshiklar kunida esa taqdimot qilinadi, ushbu shablon asosida

4. Keyin maktabga farzandimni beraman degan odamlar sotuv bo'limiga yo'naltirilib SPIN texnologiyasi asosida sotuv qilinadi

5. Xaridorlar imtihonlarga yoziladi (pullik)

6. Imtihondan o'tgan o'quvchilar maktabga qabul qilinadi

7. Ochiq eshiklar kunidan imtihonga yozilish rate = ~80%

8. Tabriklayman

Unutmang bu instrumentlar asosan strategiya to'g'ri tuzilganda ishlaydi

Masalan, taklif yaxshi bo'lsa, bozor yaxshi o'rganilgan bo'lsa


Umuman ta'lim loyihalarini rivojlantirishning ming xil yo'llari bor, yuqoridagi ulardan bittasi xolos

Aytgancha, ochiq eshiklar kuniga vebinar orqali yeg'ish ham ancha samarali usul

Foydali bo'ldi deb umid qilaman

#tactics #instruments #niche #edu

@cashvertising_abdulhamid

2.5k 0 61 17 37

Blogermi yoki Target?

Kichik reklama budjet bilan qaysi biri samaraliroq?

Javobni qisqa qilaman, ikki xil mahsulotlar bor

1. Commodity (yani omma ishlatadigan, hamma tushunadigan kundalik mahsulotlar - misol uchun, telefon quvvatlagich, benzin, koʻmir, bugʻdoy, non, temir

2. Differentiated mahsulotlar - luxe brendlar, ta’lim, dizayn & ta’m elementi bor narsalar, unikal funsiyaga ega narsalar, etc.

Agarda sizda birinchi turdagi mahsulot boʻlsa, narxni arzon qilib faqat target, chunki u yerda koʻrishlarni (CPM) sotib olish arzonroq

Agar ikkinchi turdagi mahsulot boʻlsa odamlardagi fundamental psixologik triggerlarni ishlatish kerak (masalan avtoritet odam ta’siri)

Bu uchun esa ishonchli odam kerak

Shuning uchun influencerlar ishlatish tavsiya qilinadi

#tactics #influence_marketing #facebookads #fundamentals

@cashvertising_abdulhamid


Sartaroshxonam (Barbershop) bo’lsa qanday rivojlantirar edim?

Bir kun Izzatakani yonlariga borganimda xayolimga bir fikr keldi

Agarda man shu joyda sherik yoki marketolog boʻlsam qanday rivojlantirari edim

Darrov bron’ uchun forma yasadim

Ogʻriqli joylarini aytdim, va defitsit berdim

Natijada 4 ta bron’ tushdi

250K soʻmdan, bir odam oʻrtacha oyiga 2 marta soch oldiradi

Vaholangki storisimni 500 tagina odam koʻrgandi

Endi faraz qiling, ba’zi odamlarni storisini 100K lab odam koʻradi

Bu yerda kalit narsa, bitta sotuvni emas, LTV’(bir mijozning umri davomida sizga toʻlaydigan puli) hisoblash


Masalan 4 ta mijoz 1 yil davomida oʻrtacha 250x4x2x12= 24 000 000 soʻm olib keladi

Muhimi reklamadan pulni ayamaslik kerak) LTV:CAC > 3:1 boʻlsa boʻlgani


Xulosa: Influencer’lar bilan ishlagan boʻlar edim, chunki bu sohada ishonch birinchi oʻrinda


#tactics #instruments #niche #barbershop


@cashvertising_abdulhamid


"Sotmang, ko'rsating"

Sotuv va marketingning fundamental prinsipi

Reklamada ham

Progrevda ham

Sotuvda ham shunga amal qiling

#fundamental

@cashvertising_abdulhamid


Servis sotishda 3x-10x ga samaradorlikni oshiradigan oddiy instrument:

Mijoz yoʻli tahminan bunday:
1. Lid tushadi
2. Qoʻngʻiroq qilinadi
3. Uchrashuv belgilanadi
4. Uchrashuv amalga oshirilib taklif beriladi
5. Predoplata olinadi

Life-hack:

100 ta lid boʻlmaguncha qoʻngʻiroq qilmang

20 ta uchrashuv belgilamasdan taklif bermang

10 ta uchrashuv amalga oshirib taklif bermasdan avval predoplata soʻramang

Bir qarashda oddiydek tuyiladi, lekin frilanserlar va agenstvo egalari uchun juda samarali metod

Bunda oʻzingizga boʻlgan ishonch sizni samaraliroq qiladi

Boshqa turdagi sotuvlar uchun ham ishlatish mumkin

Foydalaning 🔥

#tactics #instrument #sales

@cashvertising_abdulhamid


Buyog'iga performance marketingga oid foydali ma'lumotlarni shu kanalda ulashib bormoqchiman

Kundalik juda ham ko'p insightlar olaman, lekin bularni blogimga emas, shu yerga yozishga qaror qildim

Nomi ham ajoyib bo'ldi manimcha 😄

Oʻzim haqimda buyoqdan toping : @abdulhamidyakubov

Har bizneslarga taktik (performance) yechimlar

Quyida marketing orqali rivojlantirish:

Xususiy maktabni

Sartatoshxonanid

Telefon doʻkonni

Показано 20 последних публикаций.