“Reklama yoqildi. Lekin u foyda bermayapti”
Ba’zida Target reklamani ishga tushirganda sahifaga tashriflar kam yoki umuman bo‘lmaydi.
Bunday holatda o‘lchash kerak bo‘lgan ko‘rsatkichlardan biri — CTR
CTR nima?
⭐️ CTR(Click-Through Rate) — reklamani ko‘rib, unga klik bosgan mijozlar foizini hisoblaydigan ko‘rsatkich. Bu ko‘rsatkich qancha yuqori bo‘lsa, reklama samaradorligi ham shuncha baland bo‘ladi.
Qanday hisoblaymiz?
Masalan: Reklama 50 000 marta ko‘rildi. Unga 500 ta klik bosildi.
Bunda: (500 / 50 000) x 100 = 1%
Demak, CTR — 1%
Bu ko‘rsatkich o‘rtacha 0,5% dan 1,5% gacha bo‘lishi mumkin.
===
Qanday yaxshilash mumkin?
• To‘g‘ri maqsadli auditoriyani aniqlang;
• E’tibor tortuvchi vizual kontentdan foydalaning;
• Aniq va mijozlarga ta’sir qiladigan CTA yozing;
• Kreativlarni ko‘proq test qiling va yaxshilang;
• Mahsulot/xizmatning boshqalardan ustun jihatlariga urg‘u bering.
===
📊 Marketolog bilishi zarur bo‘lgan barcha ko‘rsatgichlar haqida quyida o'qishingiz mumkin:
- Bir mijoz narxini qanday qilib hisoblash mumkin?
- Mijozning butun umri davomida kompaniyaga qancha foyda keltirishini qanday hisoblash mumkin?
- Sarmoya qilingan puldan qaytayotgan daromadni qanday o‘lchash mumkin?
- Korxona necha foiz mijozini saqlab qolayotganini qanday o'lchash mumkin?
- Churn Rate: Mijozlarning qanchasi kompaniyani tark etmoqda?
- Tashriflar ko’p, ammo sotuv kammi?
- Mijozingiz sizga sodiqmi?
- Mijozlarning mahsulot/xizmatdan qanchalik qoniqqanini qanday hisoblash mumkin?
- Sayt qay darajada to‘g‘ri ishlab chiqilganini o‘lchash formulasi
🔔 Postlar foydali bo‘lsa, marketing sohasidagi do‘stlaringizga ham yuborib qo‘ying.
#marketingformula
@maqsadli_mijoz
Ba’zida Target reklamani ishga tushirganda sahifaga tashriflar kam yoki umuman bo‘lmaydi.
Bunday holatda o‘lchash kerak bo‘lgan ko‘rsatkichlardan biri — CTR
CTR nima?
⭐️ CTR(Click-Through Rate) — reklamani ko‘rib, unga klik bosgan mijozlar foizini hisoblaydigan ko‘rsatkich. Bu ko‘rsatkich qancha yuqori bo‘lsa, reklama samaradorligi ham shuncha baland bo‘ladi.
Qanday hisoblaymiz?
CTR = (Kliklar soni / Reklamani ko‘rishlar soni) x 100
Masalan: Reklama 50 000 marta ko‘rildi. Unga 500 ta klik bosildi.
Bunda: (500 / 50 000) x 100 = 1%
Demak, CTR — 1%
Bu ko‘rsatkich o‘rtacha 0,5% dan 1,5% gacha bo‘lishi mumkin.
===
Qanday yaxshilash mumkin?
• To‘g‘ri maqsadli auditoriyani aniqlang;
• E’tibor tortuvchi vizual kontentdan foydalaning;
• Aniq va mijozlarga ta’sir qiladigan CTA yozing;
• Kreativlarni ko‘proq test qiling va yaxshilang;
• Mahsulot/xizmatning boshqalardan ustun jihatlariga urg‘u bering.
===
📊 Marketolog bilishi zarur bo‘lgan barcha ko‘rsatgichlar haqida quyida o'qishingiz mumkin:
- Bir mijoz narxini qanday qilib hisoblash mumkin?
- Mijozning butun umri davomida kompaniyaga qancha foyda keltirishini qanday hisoblash mumkin?
- Sarmoya qilingan puldan qaytayotgan daromadni qanday o‘lchash mumkin?
- Korxona necha foiz mijozini saqlab qolayotganini qanday o'lchash mumkin?
- Churn Rate: Mijozlarning qanchasi kompaniyani tark etmoqda?
- Tashriflar ko’p, ammo sotuv kammi?
- Mijozingiz sizga sodiqmi?
- Mijozlarning mahsulot/xizmatdan qanchalik qoniqqanini qanday hisoblash mumkin?
- Sayt qay darajada to‘g‘ri ishlab chiqilganini o‘lchash formulasi
🔔 Postlar foydali bo‘lsa, marketing sohasidagi do‘stlaringizga ham yuborib qo‘ying.
#marketingformula
@maqsadli_mijoz